نه دختر من ۸۸دکتر گفت نرماله البته نارس بدنیا اومده
قد بیشتر ژنتیکی هست ولی خب تغذیه هم بی تاثیر نیس
سنجد بده بهش پودر سنجد با شیر یا ماست
دختر منم همینه از دیروز دارم غصهمیخورم
دخترمن ۸۵هستش ودکترگفت کمه ،برای رشد قدش براش ویتارژین تجویز کرده شبی پنج سی سی بعداز غذا
پسر من ۹۰هست اما بهداشت نگفت کمه
یکم کم عزیزم ببر دکتر آمپول فک کنم میزنن
دختر منم همینه و کمه
بله کمه
چرا عزیزم پسرمنم ۸۹دکتر گفت کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.