۶ پاسخ

تواین سن دیگه شیرخشک فایده نداره اوج وزن گیری زیر ۱ساله حالا هرشیری بخوره

غذا بده بیشتر تاشیر الان غذا وزنش میبره بالا شیر که همش آبه سیرش نمیکنه الان تا میتونی دوسه ساعت یکبارغذا بده تاوزن بگیره

عزیزم الان دیگه شیر وزن نمیده بهشون

از این به بعد باید با غذا وزن بگیره

الان با غذا باید سعی کنی بچه وزن بگیره شیر خشک بالا یکسال بیشتر برای تامین انرژی و ویتامینه

الان هیچی...فقط میخوره معدشو الکی پر میکنه
تازه شیر خشک بالای یسال همه چیشم کمنره

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم مامان پسرکوچولوم ۱ سالگی