مامانا شما چند روز بعد از سزارين سر پا شدين ؟

۱۷ پاسخ

از روز اول سرپا بودم ولی بعد از دو روز تب شیر کردم یه روز خوابیدم پاش. دوباره سرپا شدم. کاش برا دومیم هم سرپاشم زود

من روزدوم از سره اجبار خداخیرش نده مادرشوهرمو خدا عذابشوییشترکنه

سه هفته طول کشید

روز اول سرپا شدم با درد زیاد

از روز دوم چون بردیمش برای تست تیروئید دیگه بیشتر کارا و کردم ولی بعدش کمر درد گرفتم

اینایی که سز کردین موقع دفع مدفوع درد دارین .
نمیدونم چرا من خیلی دردم میگیره جایه بخیه هام با اینکه سفت نیس و‌شله

از امروز🫩

من ک ۴روز بستری بودم بعدشم بچم زردی گرفت باز حالم بد شد نزدیک یه هفته بستری بودم خیلی حالم بد بود هم روحی هم جسمی هم به خاطر اتفاق ت اتاق عمل

من تقریبا ۵ روز بعد عمل با اینکه درد داشتم
همه بهم می گفتن تا ده روز استراحت کن، ولی من نتونستم، دوست داشتم خودم کارامو کنم

من بعد ده روز که مامانم از پیشم رفت دیگه پاشدم خودم کارامو انجام میدادم که واقعا نباید اینکارو میکردم الان بشدت درد کمر و شکم دارم و بخیه هام اذیتم میکنن باید تا ۴۰ روز قشنگ استراحت‌ کنی

همون بیمارستان

من هنو سرپا نشدم

دوروز بعد عمل

من بچم ۹ روز ان ای سیو بود مجبور بودم از همون روز اول سرپا شم

من بچه اولم تا ۴۰روز استراحت کردم اصلا درد نداشتم
ولی دومی ۳روزم خودم کارای خونه رو کردم خیلی اذیتم درد دارم

من روز سوم بردم غربالگری دیگه بلند شدم

من روز چهارم بچم بستری شد مجبور شدم دیگ کارامو کنم ولی بخیه هام درد گرفت

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد حسن مامان محمد حسن ۳ ماهگی