تا نیم ساعت بعدش دراز نکش
اگه میخواید اسید معده اذیتتون نکنه نون کم بخورید چیزای سرخ کردنی کمتر بخورید چیزای ترش نخورید زود شام بخورید و بعدش دیگه چیزی نخورید نهایتا. تا وقت خواب فقط یکی دو لیوان آب بیشترم آب نخورید اگه هم خیلی اذیت هستین عرق نعنا بخورید یا قرص فاموتیدین
دقیقا منم از غروب اسید معدم زده بالا
منم الان بیدارم یه چیزی خوردم معدم داره میسوزه
🥲منم مثل شمام از اول بارداریم دیگخستم گرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.