منم بدم میاد جشن بزرگ بگیری حالا مثلا میتونه آدم یه کیک بگیره همون خانوادگی بخوره ولی نه اینکه جشن بگیره کار زشتیه به نظرم بچه هم بزرگ شه خودش خجالت زده میشه واسه دخترهم همینطور وقتی پریود شد آدم یه شیرینی بگیره همون فقط زن و شوهر و بچه بخورن . من خودم وقتی اولین بار پریود شدم با مامان بابام رفتیم بیرون بابام شیرینی خرید داد دستم گفت کادوی خانم شدنت مبارک هیچوقت یادم نمیره این خاطره خوبو
دیگه الان همه بچه ها رو نوزادی کوچولویی ختنه میکنن کسیم خبر نمیشه اصن این مال قدیما بود دیگه من نمیبینم کسی جشن و اینا بگیره قدیما میذاشتن بچه بزرکگگگ میشد موقع زن گرفتنش بود دیگه ختنه میکردن🤣
فکر کنم یه چیز نرماله تو خیلی شهرا مثلا ما رسم مهمونی داریم اما شوهرم ندارن عوضش برا دخترم هزارتا جشن متفاوت گرفتیم چرا وقتی میشه برا پسر نکنیم؟ اصلا چه فرقیه مگه بین دخترو پسر؟
والا من پریود شدم۱۳ سالگی مامانم برام کیک خامه ای خرید(شب دور هم کنار خانواده خوردیم اما نگفتیم به چه مناسبت 😅) و کادو یه ست شورت و سوتین بچگونه صدری رنگ خرید 🥰
مطمئنا منم به دخترم تبریک میگم و کادو میگیرم براش 🫠
ما تو دوماهگی ختنه ش کردیم، ب هیچکی هم نگفتیم
ولی من دوست دارم این جشنای کوچولو رو ک تاریخش یادگاری بمونه مثلا جشن دندونی و حتی پریود و ختنه سورون
ولی کوچیک و خانوادگی 😂
قبلا واس بچه جشن بزرگ میگرفتن ک یادش بره چ بلایی سرشون اومده با هدیه و اسباب بازی های جدید سرش گرم شه 🤣
ولی الان ک بیشتر تو نوزادی انجام میشه بچه ک چیزی نمیفهمه جشن نیاز نداره
من پریود شدم یادم مامانم برام النگو گرفت اون موقع طلا ارزون بود .کیک گرفت بعد هم به داداشام باید از این به بعد بیشتر هوای خواهرتون و داشته باشید خانم شده .
من ک نمیگیرم شاید ی شام بدم ب خانواده همسرم فقط... حالا منتظرم آب ده و ختنه سورون از این چیزا جدا از این خواسته هاشون پولش هم باید باشه بعد کلی خرج و هزینه تازه جشنم میخوان 😂😐
ما رسم نداریم خداروشکر،به نظر منم موضوع غیر قابل درکیه
ولی ما رسم داریم دختر پریود میشه براش کادو و کبک میخریم
ای قربون دهنت 🥴 همینه که هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم
پوست آلت مگه میوفته ؟؟ چجوری ؟
برای ما ختنه کردن پسر
یا سوراخ کردن گوش دختر
هدیه میدن به بچه😅
دیگه رسم جا افتاده
دقیقا همین جمله هارو من هفته پیش به یکی گفتم که بهم گفته بود ختنه سرون میگیری؟
واقعا منم دوس ندارم جشن میگیرن که چی واقعا این صرفا الان این دوره جهت سلامتی پسر ها برای راه ادراری انجام میشه و بنظر من جشن نداره🫤😬
👏👏👏👏
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.