۴ پاسخ

تو پارک ایرانیان یه فرهنگسرا هست ،یه خانمی به اسم خانم پاکزاد کلاس مادر و کودک می‌ذاره ، خیلی کارش خوبه اگه مسیرت میخوره ببر، هزینه هم چون برا شهرداریه خیلی کمه، من دختر بزرگم رو دو سال پیش می‌بردم خیلی راضی بودم

تو فدک یه خانه بازی هست کلاساش خوبه

خیلی زوده نبر

چه منطقه ای میخوای؟

سوال های مرتبط