۶ پاسخ

جوراب پاش کن و داخلش پیازه حلقه شده بزار فوری میاد پایین

وقتی بچه تب خیلی بالا داره سریع شربت یا شیاف پروفن بده
حتما استامینوفن دادی
بنظرم شربت ضعیفیه برا تب

شیاف بروفن بزار اگ داری‌ پاشویه کن

پاشویه با کلاب و سرکه بکن جوراب هاشو خیس کن و توش پیاز بزار
شیاف هم بکنش مشکلی نیست این مشکل رو منم داشتم دو هفته پیش

پاشویه کن شیاف پروفن بذار

پاشویه کن

سوال های مرتبط