یه نشونه بعد از مثبت شدن تست🥹🐣

تصویر
۹ پاسخ

برای منم دعاکن ۱۴ساله انتظارم❤️

برا من نیومده برا شوهرم اومده😆

برا منم اومد😅😁

این پیامکه برامنم اومد 😍

برای منم امد

برای منم اومد

ای جانم خدابرات ببخشه انشاالله ازمایش سنوگرافیت مثبت باشند صحیح سالم بارداری بگذرونی دراغوش بگیری برای منم دعاکن ۴سال۸ماه چشم انتظارم

از پیروز ۳پریودیم بوده دارم قرص میخورم انشاءالله از ۷پریودیم امپول دارم تا۱۱سیکلم برم سنوگرافی بهم بگه ۴تافولیک فولیکول غالب بالای ۱۹ دارم ازادسازی بزنه دکترم انشاالله منم داربشم اولاد مو صحیح سالم دراغوش بگرم عروس دامادش کنم🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

بی بی چک مثبت نشونه اس😔چون علائم الکی

برامنم پیام اومد 🥲

سوال های مرتبط

مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته پنجم بارداری
مامان ناناچی مامان ناناچی هفته هفتم بارداری