خانمها بعد مثبت شدن تست چه زمانی به دکتر مراجعه کنیم

۵ پاسخ

برو آزمایش خون بده بعدش دکتر ویزت کن خود دکتر سونو مینویسه بهت میگه کی چن تاریخ انجام بدی از رو آزمایش سن بارداریتو میگه

من فک کنم دو هفته بعد رفتم ولی زودترم میتونی بری فرقی نداره

میری دکتر برات آزمایش مینویسه و سونوتوم برای دو هفته دیگه برای تشکیل قلب مینویسه....فولیک اسیدو ویتامین دی هزارم میده

بعدتست بروازمایش بعدش برودکتر

بعد تست ازمایش بده برو پیش دکتر ک سونو واژینال بشی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته یازدهم بارداری
مامان سیاوش مامان سیاوش هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته پنجم بارداری