برو آزمایش خون بده بعدش دکتر ویزت کن خود دکتر سونو مینویسه بهت میگه کی چن تاریخ انجام بدی از رو آزمایش سن بارداریتو میگه
من فک کنم دو هفته بعد رفتم ولی زودترم میتونی بری فرقی نداره
میری دکتر برات آزمایش مینویسه و سونوتوم برای دو هفته دیگه برای تشکیل قلب مینویسه....فولیک اسیدو ویتامین دی هزارم میده
بعدتست بروازمایش بعدش برودکتر
بعد تست ازمایش بده برو پیش دکتر ک سونو واژینال بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.