۵ پاسخ

منکه بخاطر جنگ اصن نشد برم ازمایش بدم.همون هشت هفته رفتم سونو

عزيزم اول يه دكتر خب و با سواد پيدا كن
بعد ازمايش بده و برو تحت مراقبت باش
ان شاالله بسلامتي فارغ بشي🤎

ازمایش بتا بده بعد ب پزشک مراجعه کنه

اها چون گفتم اگر زود برم عدد بتا پایینه ممکنه باز بگه برم مجدد تکرار کنم

من آزمایش بتا دادم بعد دو هفته رفتم سونو قلب بعد اون رفتم بهداشت تشکیل پرونده دادم و بعد اون آزمایش اولیه برام نوشت و رفتم انجامش دادم

سوال های مرتبط