۴ پاسخ

چی میخواد ،اگر اون چیزو میخواد و خیلی خطرناکه با یه وسیله دیگه حواسشو پرت کن ،من مثلا دخترم میگه اون نوشابه رو اوپن و می‌خوام ،من نگاهش نمیکنم یهو یه وسیله جدید مثلا مثلا میگم سبد و پرت میکنم وسط حال می‌ره بااون بازی می‌کنه منم نوشابه و قایم میکنم .

ن بابا اینا طبیعیه

ببین این جیغ زدن و قشقرق جزوی از رشد این سنشونه، اما مو کشیدن دختر من انجام نمیده واکنش نشون نده تکرار نکنه فقط بگو نکن مامان موهات اوف میشه

منم دختر بعضی وقتا اینجوری میکنه خودشو میندازه به پشت یا میزنه تو سرش مو میکشه ولی خوب طبیعی چون بهش واکنش نشون دادم داره ادامه میده الان اهمیت نمیدم داره کم کم از سرش میوفته

سوال های مرتبط