۸ پاسخ

نه فکر نمیکنم
بچه منم همینه
چون تو این سن خواسته شونو نمیتونن بیان کنن این مدلی نشون میدن اما خب چیزی ک اشکال نداره بهش بده و چیزیو ک صلاح نیس سعی کن حواسشو پرت کنی تا شزطی نشه ک جیغ راه بدست اوردنه

وقتایی ک جیغ میزنه تو با صدای خیلی آروم باهاش حرف بزن ، سعی کن هواسشو پرت کنی

دختر منم همینه فک کنم طبیعیه تو این سن

نه هنه بچه ها تو این سن لجباز میشن

تو یه سنی جیغ میکشن طبیعیه بچه منم بعضی وقتا جیغ میکشه

همه ی بچه ها اینطورین
باید یسری وقتا حواسشون و پرت کنی ک نقطه ضعف گیر نیاره تا یچیزی خاست جیغ بزنه
دیگ ببین با چی سرش گرم میشه

نه طبیعیه مخصوصا تو این سن باید سعی کنی هواسشو پرت کنی دختر منم همینجوریه🥴

بچه ها کلا ایتجورن دیگه اینقدر جیغ میکشن تا به خاستشون بدسن

سوال های مرتبط

مامان شایلی مامان شایلی ۲ سالگی