وای پسرمنم چندوقتیه همینطور شده
خیلیییی بده روانیم کرده
نزدیک به دوسالکی و شروع لج بازیه . تبریک میگم عزیزم هممون همینیم
واسه سنشه پسر منم الان تازه خوب شده جیغ زدناش دقیقا از ۱۷ ماهگی هم شروع شد
برا منم اینطوری شده فهمیدی به ما هم بگو 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
پسر منم اینطوریه همش سر چیزای الکی جیغ میزنه حرص میخوره 😔😔😔
کارن همینجوره
بچه یمنم همینه یه چیزی ک میخواد انقدر جیغ میزنه حس میکنم گلوش الان پاره میشه،،، بیخودی هم شده هی جیغ بزنه روانیم کرده😥
تو این سن همینجورین منم عمینجورع
بچه ی منم همشم موهاشومیکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.