۹ پاسخ

اصلا نباید کوتاه کنی
کاشتم خوب نیست
گوشه های ناخنت باید بذاری همیشه بلند بمونه

وااای منم اونطوریم ولی گوشه هاسو میگیرم یه ماه راخت میشم

من‌ جراحی کردم آخر

برو پیش یه پدیکوریست حرفه ای جوری واست انجام میده که دیگه توی گوشت نمیره
نیاز به ارتودنسی داره بعد به مدتی مشکلش واسه همیشه از بین میره

من از وقتی کاشت کردم ایجوری شد..هرچندوقت یبار کوتاه میکنم

بابای من ی ذره ناخون مونده براش برش میداره بغلاشو خون میاد راحت میشه بجاش

کاشت نکن
به خاطر اونه

کاشت نکنی خوب میشه

مال شوهرم کامل تو گوشته هیچ راهی نداره میسازه باهاش

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی