۱۰ پاسخ

قدش خیلی هم کم نیس
شاید سری قبل که بری قدشو بگیری اشتباه گرفتن

عزیزم دختر منم رفتم بهداشت وزنش ۱۱بود قدش ۸۸گفت نرماله نسبت به وزن و قد بدو تولد ولکن اینارو مهم اینه که سلامت باشه یه سری بچه ها تو کوچیکی کوتاهن یهو قد میکشن من خودم قدم کوتاهه اما شوهرم تا ده سالگی قدش کوتاه بوده یهو قد کشیده انقدر خودتو درگیر قد وزن نکن من که رها کردم بخاد قد بلند بشه میشه نخادم بشه نمیشه دگه من خودم قدم کوتاهه خب نمردم که

دلم میخواد قد ۲۰ سالگی دخترم بدونم بعد بدونم باید حساس باشم یا نه
دغدغه های همیشگی م غذا دادن و خوردن بچمه و نگرانی م قدش، دکتر میگه تمرکز بزارم رو وزنش
۸۶ و ۱۱/۳۰۰

دختر من هم وزن دختر توعه قدش هم ۸۳
هرچی هم میدم فایده نداره منم مثل تو دیگه موندم چیکار کنم کلی دکتر بردم
تو هم ببرش دکتر غدد شاید اثر کرد

برعکس دختر من که فقط قد اضافه میکنه ولی وزنش کمه لاغره بچم

باید بیخیال بشی. من اینقدر شور زدم بازم وزنش اضافه نشد. دیگه زدم به بیخیالی. خورد که نوش جونش نخورد اصلا برام مهم نیست. خودمو کشتم دیگه روی این بچه

دختر منم ریزه

در کنار کلسیم ویتامین دی هم میدی؟

پسر منم وزنش ۱۳ قدش ۸۸ باباش ۱۷۵ منم ۱۶۰ حساس نشو فقط چون دختر بچس زیاد بهش شکلات نده چون باعث میشه زودتر پریود بشه دختریم که زود پریود شه قدش کوتاه میمونه

پسر من وزنش ۱۱قدش ۸۵اینقدر ناراحتم خدا کنه یهو قدش بلند بشه خیلی کوچولوئه

سوال های مرتبط