چرا حس میکنم هرچی هفتم بالا میره حرکتای بچه کم میشه؟

۷ پاسخ

طبيعيه دگه بزرگ ميشه و جاش تنگ ميشه

نی نی منم اینجوری آدم نگران میشه😕

نی نی منم تکون نمیخوره اصلا

اره نی نی منم حرکتاش کمه اینقد تو طول روز نگران میشم تا یه حرکت بکنه

منم همین حس رو دارم

طبیعیه عزیزم جاش تنگ میشه

خب جاش تنگ میشه طبیعیه

سوال های مرتبط