پهلوی راستم با سمت راست شکمم خیلیی درد میکنه از چیه😭😭

۲ پاسخ

شاید روش زیاد خابیدی

یا عفونت ادراری داری گلم یا ام که بخاطر بچه هست چون داره رحمت بزرگ‌تر میشه و درد رباط گرد هست و طبیعیه ولی باز از دکتر بپرسی مطمئن میشی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی