۵ پاسخ

ویرروسه دختر من عید گرفتارش شد انقد بعد بود یهو تبش میرفت بالا انقد اتیش میگرفت بردم بیمارستان امپول زدند خداروشک خوب شد

حتما ببریدش بیمارستان خطرناکه

تب خطرناکه اگه با استا پایین نمیادشیاف بذارنصفشو

چنده تبش

شیافت ۱۲۵بزار
منم‌همینطوریم

سوال های مرتبط