بیمه داشته باشی فکر کنم دولتی یا تامین در حد دو سه باشه
پول میگیرن حتی بیمارستان دولتی من پرسیدم ازادش30 بود با دفترچه نیرو مسلح 2 تومن
تامین رایگانه
خصوصی ها هم بین ۸تا ۱۳ تومنه
ولی با دکترا گاو بندی میکنن بالای ۶۰یا ۷۰ تا میگرن
ماما خصوصی هزینه جدا داره
مابیمه روستایی داریم رایگانه البته بستگی به بیمارستان داره
اگ تامین اجتماعی داشته باشی کلا رایگانه
مگه چیزی به اسم رایگان هم داریم؟!🤔
تامین اجتماعی اگه بیمه داشته باشی بیمارستان تامین رایگانه ولی خصوصی و زایشگاه ها پول میگیرن
برا ما بیمه روستایی رایگانه
ازادش۳۵بود من دفترچه سلامت داشتم۵ دادم
با دفتر چه سلامت بره من شد ۸۰۰
بستگی به بیمارستان داره،دولتی خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.