برا منو۸ روز تاخیر ۵۰۰ بود ن این فک کنم دوقلویی فک کنم
چن روز تاخیری ؟این مهمه .
من شش هزاروخورده ای بودولی خیلی ریزبودگفت پنج هفته ای امابتابالاس بایدهفته ات بیشترباشه امااین خیلی ریزه خیلی استرس دارم🥺
الان قلبشم تشکیل شده من ۷هزار بود سونو دادم قلب تشکیل شده بود
من ۱۰ روز تاخیر
۵۰ هزار بود
اولا مبارکه دوما شاید دوقلویی بری سونو از ساک بارداری مشخص میشه
خیلی هم عالیه❤️
مبارکه عزیزم 🫶🏼
احتمالا دوقلو هست مبارکه عزیزم
عزیزم ۷ روز تاخیر داری هفته بارداریت بالا هست به خاطر همین بتا ام بالاس
مبارکههه عزیزم خدا برات نگهداره😍❤️
مبارکه توروخدامنم دعاکن ۱۴ ساله منتظرم❤️
شاید دوقلوع
مبارکه چند روز تاخیری؟؟؟
نه ۸ هزار که خوبه نرماله
مبارکه خیلی هم خوبه علایم داری ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.