۵ پاسخ

من اصلا بادوم ندادم
همین الانشم شیر میخوره سریع چهاردست و پا میره باز رفلاکسش برگشته همش خلط داره تو گلوش

عزیزم دختر من رفلاکس پنهان داره و
فرنی و حریره بادوم رفلاکسش رو تشدید میکنه.

من دیگه بهش ندادم.

امتحان کن یبار ببین چجوری
من تازه شروع کردم میدم فعلا مشکلی نداریم

دختر من داره غذاشم از ۴ ماهگی دکتر شروع کرد بعد واکسن
گف بادوم تا ۸ ماهگی ممنوعه
فعلا هم نگفته بدم
چون هر ماه برنامه غذایی جدید و میده بهم

حریره بادوم رفلاکس رو تشدید میکنه.ندی بهتره

سوال های مرتبط