من اصلا بادوم ندادم
همین الانشم شیر میخوره سریع چهاردست و پا میره باز رفلاکسش برگشته همش خلط داره تو گلوش
عزیزم دختر من رفلاکس پنهان داره و
فرنی و حریره بادوم رفلاکسش رو تشدید میکنه.
من دیگه بهش ندادم.
امتحان کن یبار ببین چجوری
من تازه شروع کردم میدم فعلا مشکلی نداریم
دختر من داره غذاشم از ۴ ماهگی دکتر شروع کرد بعد واکسن
گف بادوم تا ۸ ماهگی ممنوعه
فعلا هم نگفته بدم
چون هر ماه برنامه غذایی جدید و میده بهم
حریره بادوم رفلاکس رو تشدید میکنه.ندی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.