بچها اینفاکول چقدر به بچه هاتون میدید؟

۲ پاسخ

من هر ۶ ساعت میدادم ی سیسی هم مقدارش بود
البته کولیک دختر من خیلی شدید بود

هر دوازده ساعت یه بار یک سی سی

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی