من میدم نه یبوست نشده… راضی ام
من دو روز دادم همش ملنگ بود بچه دیگه ندادم
من اینفکول دادم بی قراری میکرد دکترش هم گفت چون داروخونه ای نیست ندم امکان داره فاسدباشه به جاش میلکازیم میدم خبلی بهترشده
من از ده روزگی بهش دادم نه دفعش مشکلی نداره روزی یبار دفع داره نرم هم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.