۴ پاسخ

من میدم نه یبوست نشده… راضی ام

من دو روز دادم همش ملنگ بود بچه دیگه ندادم

من اینفکول دادم بی قراری میکرد دکترش هم گفت چون داروخونه ای نیست ندم امکان داره فاسدباشه به جاش میلکازیم میدم خبلی بهترشده

من از ده روزگی بهش دادم نه دفعش مشکلی نداره روزی یبار دفع داره نرم هم هست

سوال های مرتبط

مامان علیرضای مامان مامان علیرضای مامان ۱۳ ماهگی
مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۶ ماهگی