نه سرتاسرش بار منفیه😐
بار منفی داره
خیلی قشنگه به لحاظ آوایی ولی معنی پاییز و مردگی میده🙃🙃
معنی منفی داره خوب نیست واسه اسم بچه
حس خوبی نمیده 🫠
وای من عاشق اسم خزانم😍🥺🥺❤️❤️
لابد داری فضیلت خانم میبینی😁😁
قشنگه خیلیم قشنگه ولی سنگینه
مامان ني ني
این اصلاح سبک رو از کجا گرفتین منم بگیرم
منفيه
فلیم فضیلت خانم نگاه کردی یادت افتاد😂
خزان 😐بنظر من زیاد جالب نیست
نه انگار پژمردس
خزان حالا ز نقطش یادت بره دیگ بدتر🤣
نه اصلا
خزان اسم نوه عمه منه
و دختر خیلیییی نازی هس
وقتی صداش میزنن اسمش خیلی قشنگه
ناراحت کنندست
من خیلی دوسش دارم
خیلی قشنگه
بار منفی شو نمیدونم ,اولین بار بود شنیدم قشنگه به نظرم دوسش دارم
جالب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.