به نظرتون اسم خَـزان قشنگه؟

۲۰ پاسخ

نه سرتاسرش بار منفیه😐

بار منفی داره

خیلی قشنگه به لحاظ آوایی ولی معنی پاییز و مردگی میده🙃🙃

معنی منفی داره خوب نیست واسه اسم بچه

حس خوبی نمیده 🫠

وای من عاشق اسم خزانم😍🥺🥺❤️❤️

لابد داری فضیلت خانم میبینی😁😁

قشنگه خیلیم قشنگه ولی سنگینه

مامان ني ني
این اصلاح سبک رو از کجا گرفتین منم بگیرم

منفيه

فلیم فضیلت خانم نگاه کردی یادت افتاد😂

خزان 😐بنظر من زیاد جالب نیست

نه انگار پژمردس
خزان حالا ز نقطش یادت بره دیگ بدتر🤣

نه اصلا

خزان اسم نوه عمه منه
و دختر خیلیییی نازی هس
وقتی صداش میزنن اسمش خیلی قشنگه

ناراحت کنندست

من خیلی دوسش دارم

خیلی قشنگه

بار منفی شو نمیدونم ,اولین بار بود شنیدم قشنگه به نظرم دوسش دارم

جالب نیست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 مامان فاطمه‌یاس🪻🪴 روزهای ابتدایی تولد
زهرا بانو🌹 زهرا بانو🌹 قصد بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری
زینب سادات زینب سادات قصد بارداری
paria paria قصد بارداری
محیا محیا قصد بارداری