نمیدونم چرا دست و پاش انقدر یخه!!!!

۴ پاسخ

بهداشت مگفت یعنی قندش افتادع باید بهش شیر بدی

طبیعیه از رحم وارد محیط جدیدی میشن دیگه
جوراب و دستکش بپوش دما هم روی ۲۴‌ باشه کافیه
بینی‌ش هم سرده؟
مامانم میگه بینی بچه سرد باشه یعنی سردشه

کلا بچه ها دست و پاشون سرد تر از بقیه بدنشونه،جوراب و دستکش بپوشون تا ناخون هم نکشه صورتشو

فک میکنم طبیعیه،. مهم اینه کمر و پهلوهاش گرم باشه، کلا بدنش

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو🍒 مامان نی نی کوچولو🍒 ۲ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی