بهداشت مگفت یعنی قندش افتادع باید بهش شیر بدی
طبیعیه از رحم وارد محیط جدیدی میشن دیگه
جوراب و دستکش بپوش دما هم روی ۲۴ باشه کافیه
بینیش هم سرده؟
مامانم میگه بینی بچه سرد باشه یعنی سردشه
کلا بچه ها دست و پاشون سرد تر از بقیه بدنشونه،جوراب و دستکش بپوشون تا ناخون هم نکشه صورتشو
فک میکنم طبیعیه،. مهم اینه کمر و پهلوهاش گرم باشه، کلا بدنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.