خانوما چرا دست و پای پسرم یخه؟

۲ پاسخ

عادیه عزیزم
من جوراب پشمی پاش میکنم😅دستشم دستکش

طبیعیه گردش خون اون قسمت کمتراز سایر جاهاس بخاطر همونه نوزاد پاش حتماباید جوراب باشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی