۲ پاسخ

ای جانم چ پسر نازی چ منظره سرسبزی

خدااااا چه عکس قشنگی چه منظره ایی اینجا شمال بودین درسته چقد من عاشق سرسبزی ام ولی تا حالا شمال نرفتم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان آريا و آرِن💙💙 مامان آريا و آرِن💙💙 ۴ ماهگی