من نینیم آبان ماه به دنیا میاد،قنداق سوییسی بگیرم یا نه؟

۱۵ پاسخ

عع منم ابان

به نظر من بکار نمیاد چون هوا سرده پتو میپیچی بهش

حتما بخر. تو خونه یا بری مهمونی خیلی به کارت میاد.
چون بچه گردن نگرفته، اگه این قنداق نباشه بچه همینجوری سر دسته.

خانماببخشید یه سوال. فرق قنداق فرنگی با سوییسی تو چیه؟

عزیزم قنداق سوییسی برای بغل گرفتن بچه خیلی خوبه‌. راحت و بی دردسر دست به دست میشه بچه،بگیر...

میگن سوییسی برای اون ماه‌کارایی نداره ما باید فرنگی بگیریم

ببین خیلی خثبه مثلا م ن وقتی رو پامه بچه رو میذارم تو قنداق سویسی انگار رو تختشه اذیت نمیشه ب خصوص وقتی تو ماشین نشستم خیلی راحتم

منم آبان 🥰

واسه شیر دادن خوبه.. واسه وقتیکسی بغلش میگیره خوبه کمر وگردن بچه اذیت نمیشه... من موندم یکی بگیرم یا دوتا 😳😳

قنداق فرنگی بهتره از نظر من چون هوا سرد هست

بنظر من چون هوا سود قنداق فرنگى بخر اگه منظورت واسه بيرون از خونست

منم ابان🤩

عه
منم ابان

آره بگیر چیز خوبیه

اره عزیزم برا بغل کردن کاربردیه. من سفارش دادم دیروز رسید توی تاپیکم هست نگاه کن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وسوم بارداری