تو بارداری هر دردی بجز خونریزی طبیعیه 😑
عزیزم تو بارداری هر چیزیت که بشه بجز اینکه خونریزی یا لکه بینی داشته باشی طبیعیه
انقدر درد میگیرییم همه جا بدنمون دررد میگیره فقد زود زایمان کنیم دیگه واقعا مردم از درد 😐😐
طبیعیههه استراحت کنید ولی
فكر ميكنم اين درد زير شكم تا اخر باهامون باشه به خاطر باز شدن رحمه ، اگر خونريزي نداري طبيعيه
تا زمانی که لکه بینی نداری و با استراحت خوب میشه اره طبیعیه
بله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.