منم دکتر به پسرم داد مولتی . گفت یه روز درمیون بده بهش یه روز مولتی یه روز آد
دو برابر وزن تولد بشه دکتر هم مولتی میده هم آهن
من ک الان دارم میدم
روی بستهش نوشته از بدو تولد تا دوسالگی
من که بیمارستان و دکتر بهم گفتن از روز اول میدم
با دکتر مشورت کن
البته بچه من وزنش خوب بود نمیدونم چرا مامانا میگن اینو برای بچه های کم وزن میدن
برا من متخصص از همون اول مکمل داد بجای آد
برای وزن گیری بیشتر هم نئوزینک داد
کیانا از یک ماهگی دکتر براش تجویز کرد، میخوام بگم ممنوعیت نداره اما دکتر اذنشو بده بهتر
مولتے رو وقتے غذاے کمکےروشروع کردے۔با آھن بھش بدہ۔۔۔
فعلاا ھمون ا د بدہ عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.