۲ پاسخ

اگه وزنش روی نمودار خودشه خوبه. بی خیال حرف اطرافیان باشه

حتما نباید تپل باشه عزیزم .اما حتما وزن بگیر .من هر چند هفته سوپر یا عطاری دوست همسرم وزنش می گیرم.اللن هم از تب واکسن چهار ماهگی بیدارم

سوال های مرتبط