۳ پاسخ

آره حتما ببر قطره میده آروم میشه چرا هم خودت هم بچه رو اذیت کنی

نه عزیزم طبیعیه اگ زیادی گریه میکنه دل درده سعی کن چیزای نفخ دار نخور بعد هر غذات چایی نبات بخور

نفخ نداره

سوال های مرتبط

مامان لیان تودلیم🦋❤️ مامان لیان تودلیم🦋❤️ ۸ ماهگی