خانوما شماها رومگه دکترتون داخل مطب خودش سونو نمیکنه ؟که اینقدر نگرانید
دکتر به من گفت حدودا یک ماهه دیگه برم برای بررسی رشد بچه
یعنی هفته 24,25
من بعد از انومالی
خودم ۲۲ هفته رفتم سونو
دیگ نرفتم تا الان
۲ هفته دیگ ب امیدخدا باید برم واسه سونو وزن
من از آنومالی تاالان دیگه نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.