خانوما بعد از سونوی انومالی باز کی رفتین سونو؟؟

۴ پاسخ

خانوما شماها رو‌مگه دکترتون داخل مطب خودش سونو نمیکنه ؟که اینقدر نگرانید

دکتر به من گفت حدودا یک ماهه دیگه برم برای بررسی رشد بچه
یعنی هفته 24,25

من بعد از انومالی
خودم ۲۲ هفته رفتم سونو
دیگ نرفتم تا الان
۲ هفته دیگ ب امیدخدا باید برم واسه سونو وزن

من از آنومالی تاالان دیگه نرفتم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو💙 مامان فندوق کوچولو💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری