خانوما بعد از انومالی چند هفته رفتین سونو

۶ پاسخ

بچه تو ۲۸ هفته کم تکون بخوره عادیه؟

۳۰ هفته سونو وزن

من سونوی وزن ۲۳ هفته رفتم

تا ۳۰ هفته دیگه سونو نیست

من که هنوز نرفتم
خیلی دوست دارم ۲۸هفته برم

برای من سی هفته نوشته که برم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵👶🏻💙 مامان پسری🩵👶🏻💙 هفته هجدهم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Asma🫀ayesheh🌺 مامان Asma🫀ayesheh🌺 هفته سی‌ام بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد