برا ۲۹ هفته سونو وزن نوشته برام
من هنو سونو نرفتم سی هفته میرم سونو رشد
اگه تکون هاش خوب باشه نیازی به سنو نداری تا بعد از 30هفته اگه دیدی تکون هاش کمه میتونی بری بهداشت صدای قلبش چک کنی اگه نرمال بود نیازی به سنو نداری فقط هزینه اضافه ی هست
من 26 رفتم
۷ هفته
۱۳ هفته
۱۷ هفته
۲۲ هفته
۲۸ یا ۲۹ هفته میرم
۲۷ هفته بودم انگار رفتم سونو رشد چند روز پیش هم یه سونو دیگه دادم
والا به من گفته ۳۰ هفته بیا ولی من چند روز بعد از آنومالی دخترم با پا زد داخل شکمم دوباره رفتم سنو
سنو بعدی از ۳۱ تا ۳۴ هفته هس
۲ماه دیگش برا ازمایش قند میری دکتر خودش میگه بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.