بعد از آنومالی دیگه تو چند هفته رفتین سونوگرافی؟

۱۷ پاسخ

من باید ۳۰ برم

۲۸هفتع برای سونوی رشد

28هفته سونووزن

من دیروز رفتم سونورشد۳۲ هفته

۲۸ هفته و ۵ روز

۲۶تا۲۸ هفته

۲۸ سونو رشد

من ٣١ هفته سونو دارم

28 برا برا وزن

۳۱ هفته

۲۸ سونو وزن

۲۹ هفته سنو رشد هستش

فکر کنم 28هفته برا سونو وزن باشه

من ۲۳هفته رفتم سونو دکترم نوشته بود

من 25هفته رفتم

۲۴هفته برای رشد و وزن بچه برام نوشت

من چون نگران وزن بچه بودم به پزشکم گفتم نگرانیم رو
ایشون هم نظرش بود تو ۲۴ هفته یه سونو انجام بدیم و ببینیم رشدش چطوره
من بعد از آنومالی اونم رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری