بعد از آنومالی چند تا سونوگرافی دیگه داریم؟

۲ پاسخ

من یه بار بیست وهشت رفتم وزن و رشد دوباره گفته ه سی دو هفته برو یه بارم آخرش واسه زایمان

اگه دکترت سونو دیگه ای ننویسه فقط سونو وزن داری اونم ۲۸تا۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلینم🍒 مامان ماهلینم🍒 هفته بیست‌وهفتم بارداری