بعد از آنومالی چند هفته رفتین سونو؟؟

۱۳ پاسخ

من هنوز نرفتم بعد انومالی
میخام هفته دیگه برم سونو وزن

به من دکتر گفت دیگه نیاز نیست بیای سنو تا۲۸هفته که بیای برای سنوی رشد

برای کسی که سزارین چندم باشه یه سنو چسپندگی هم میدن

سلام ۳۲ برای وزن جنین مگر دکتر خودش به دلایلی زودتر بده

من آخرین بار ۱۸ هفته رفتم بعدش ۳۰ هفته سونو رشد

کلا ماهی یدونه سونو مینویسن ماماها
محص احتیاط
خیال خودمونم راحت میشه

من ۲۲ هفته رفتم اکوی قلب جنین
الانم ۲۹ هفته میرم سونوی رشد

من فکر کنم ۲۸ هفته برم ولی تا اون موقع دلم طاقت نمیگیره شاید یه بار که رفتم دکتر بگم سونو کنه زودتر

من نرفتم دیگه همون ۲۸الی ۳۲واس وزن میرم

من برام ۲۴ هفته نوشته

من عفونت داشتم ۲۲هفته سونو شدم چون حس کردم لک دیدم اگه خمه چی خوب باشه ۲۷یا۲۸هفته سونو میکنن

من ۲۲هفته و ۲روز تاریخ سونو دارم
سونوی کنترل رشد دارم

۲۸فک کنم داریم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🩵 مامان جوجه🐣🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Asma🫀todeli🐣 مامان Asma🫀todeli🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد