سونو انومالی رو چند هفته رفتین؟

۱۰ پاسخ

۱۷ هفته و۳ روز

18هفته و1روز میخوام برم

۱۸ هفته

تو سونو آنومالی من نوشته ۱۸ هفته و ۳ روز

منم هفته شمام در اصل میوفته هفته اول تعطیلات که همجا تعطیله من ۲۷اسفند قراره برم

۱۹ هفته

اینقدر ذوقش را داشتم اینم با این شرایط با استرس باید برم

من ۲۴ اسفند نوبت دارم میشم ۱۸ هفته

دکتر تاریخ نداده بهت؟

اگ خدا بخواد ۱۸ هفته و ۱ روز میخوام برم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان Asma🫀todeli🐣 مامان Asma🫀todeli🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری