۱۷ هفته و۳ روز
18هفته و1روز میخوام برم
۱۸ هفته
تو سونو آنومالی من نوشته ۱۸ هفته و ۳ روز
منم هفته شمام در اصل میوفته هفته اول تعطیلات که همجا تعطیله من ۲۷اسفند قراره برم
۱۹ هفته
اینقدر ذوقش را داشتم اینم با این شرایط با استرس باید برم
من ۲۴ اسفند نوبت دارم میشم ۱۸ هفته
دکتر تاریخ نداده بهت؟
اگ خدا بخواد ۱۸ هفته و ۱ روز میخوام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.