برا سونو انومالی چند هفته رفتین

۱۰ پاسخ

من18هفته و یه روز رفتم

۱۷ هفته و ۴ روز رفتم.

اول هجده هفته

به من دکتر نوشته ۱۷ هفته

من میخوام ۱۷و ۲روز برم

من 18هفته

بیشتر ۱۹میرن

من دیروز دکتر گفت بهترین وقتش ۲۰ هفته هست اون موقع برو

من ۱۸هفته میرم میگن بهتره
فقط برا جنسیت نه ۱۵هفته و چند روز میرم

۱۸ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Asma🫀todeli🐣 مامان Asma🫀todeli🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد