عزیز دلم من هر دارویی بگی زدم ،اسپری گرفتم ،کرم شقاق گرفتم ،آ د چشمی زدم ،روغن زیتون ،فقط تنها چیزی ک خوبم کرد رابط سینه بود اونو میزارم رو سینه ام به بچه شیر میدم.تازه بعد دوماه یه ریزه بهتر شده
ی تیکه نایلون فریز یا هر چیزی ک باهاش راحتی بزار رو نوک سینه ات بعد سینه اتو فشار بده شیرت بیاد نایلون بچسبه ب سینه ات اون باعث میشه مرطوب بمونه خوب میشه خیلی زود
واسه منم همینجوری شده بود چیزی نزدم چن روز که بچه خودش بخوره خوب میشه
احتمالا روش شیردهیت درست نیست و فقط سر سینه رو داخل دهن بچه میذاری
سر سینه و قسمتی از هاله زیر سینه باید تو دهنش باشه تا زخم نشه و درد نداشته باشی
من هیدودرم گرفتم زدم
ولی تا میزنی بچه دوباره شیر میخاد مجبوری هی پاک کنی
من روز سوم به بعد خود به خود زخمش کم کم خشک و کنده شد
عسل بمال خیلی خوبه
موقع شیر دادن سینه اتو بشور
باید چرب کنی. با روغن زیتون یا عسل بعد مثلا یه کیسه کوچیک بداری روش. یه سری پماد ام هست مثل mustela که حتی نیاز به شستشو هم ندارن.
پماد شقاق سینه از داروخانه بگیر بزن
من برند ژنوبایوتیک گرفتم راضی بودم
هیدرودرم هم میگن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.