۱۱ پاسخ

احتمالا سینه رو بد میزاری دهن نینی
متم اینطوری بودم دکتر رفتم
قشنگ حاله ی قهوی سینه رو کرد داخل دهن بچم گفت اینطوری شیرش بده
میگفتم الانه ک بچم خفه بشه
هیچیش نمیشع جاداره دهنشون سعی کن حاله ی قهوی سینتو با نوک سینه بزاری دهنش
دردش واسه اینه ک نینی فقط نوک سینتو میک میزنه دکتر میگفت اونجوری مث پستونکه شیرهم نمیاد بخورن وسیر بشن

من شنیدم شیر خودت که چرب هست بزن روش یه پلاستیک هم بکشی خوب میشه

ویلووو زایمانت کردو
مبارکه کسم خودا پیت بله
اگه شیرت دایه دوایه کمک به رونی چوری که جا یک تکه نایلون فریزری پونه اونده خوشه یکجه چادبیت امن اوا بوم هتا اوام لنکرد چانبو

مانگک💔

پمادی شقاق بکره نیوی هیدرودروم دو باری لده چادبه

فیلم کلیپ شیردهی صحیح گوگل سرچ کن ببین نحوه شیردهیت نامناسبه
پماد شقاق سینه ماتیلدا بگیر

کرم هیدرودرم براشقاق سینه بگیر خیلی خوبه

پماد شقاق بزن پلاستیک بزار تا نوبت بعدی شیر میدی
زخمش خوب میشه ولی دیگه یکم تحمل کنی خوب میشه

کرم شقاق سینه بگیر من ژنوبایوتیک گرفته بودم.حمام میری اصلا صابون و شامپو به سینت نزن لیف نکش فقط با آب بشور.شیر خودتم خوبه بزتی نوک سینت اما در کل هممممه این دردو تجربه میکنن اکثرا تا یه مدت

کرم شقاق زدی
وقتی شیر دادی بچت به نوک سینت شیر بزن بزار خشک بشه

پماد برای شقاق سینه بگیر

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد