من کرم شقاق میزدم دوتا چسپ زخمم روش میزدم. نرم میشد خیلی. بعدش که میخواستم شیر بدم میشستمش با اب ولرم
خیلی درد داره وقتی شیر میدی ولی تحمل کن
پماد هیدرودرم بخر بزن رو نوک سینه هات بعد نایلون بزار روش بمونه برای هر بار شیردهی با دستمال مرطوب و دستمال کاغذی پاک کن بعد شیر بده و دوباره بزن
کرم شقاق سینه بگیر..ضرری هم نداره میتونی کرم بزنی هم ب بچه شیر بدی
تحمللل🥲🥲
هیدرودرم عالیه
از شیر خودتم روش بمالی خوبه
تحمل🥲 دو هفته زجر کشیدم و شیر دادم
کرم بگیر از داروخونه بزن
برا منم اون اوایل زخم شد ولی تحمل کردم خوب شد خودش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.