۱۶ پاسخ

میتونی شیر خودتم بزنی روش فریزر بکشی فقط مرطوب بمونه

عسل خیلی خوبه ولی حتمن قبل از شیردهی باید کامل کامل شسته بشه و اصلا تو دهن بچه نره

بعد هر شیر دهی روغن محلی یا کره محلی بزن نوک سینت روش مشما فریزر بکش بعد خواستی شیر بدی بشور چندروز همین کارو تکرار کن و تحمل کن کم کم خوب میشه ولی خب پروسه ی خیلی سختیه و واسه من همین الانم زخم نمیشه ولی خب همون درد و دارم شیر دادنی

یکم از شیر خودت بزن
اگر خیلی اذیتی‌ رابط شیردهی استفاده کن

روغن حیوینی.یا کرم شقاق سینه بزن

عسل میگن خیلی خوبه

کرم شقاق سینه، دوستم سینه اش خون می داد با کرم هیدرودرم خوب شد.

نایلون فریزر بزار رو سینه هات مرطوب نگه میداره اصلا زخم نمیشه برا من که تا الان جواب داده پمادا به کارت نمیاد

من از این پماده خریدم زود خوب شد

تصویر

روغن محلی همون روغن زرد به نوک اون سینه که فعلا ازش شیر نمیدی بده، حتما قبل اینکه شیر بدی پاکش کن کاملا، سری بعد به اون یکی سینه بزنید، زخمش خوب بشه، اگر عسل مرغوب و کهنه هم دارین زود اثر میکنه، وگرنه پماد اینا موقتی خوب میکنن

وااااای منم همینجوری بودم خون میومد وقتی مک میزد استخونام درد میکرد دیگه
یکم از خود شیر خودت بزن سر سینت
تا چند روز همینه عزیزم واسه من الآنم میخوره درد می‌کنه ولی به اون شدت نیست

برا خودم هیچی نزدم خودش به مرور خوب شد
موقع شیردهی جونم در میرفت اولش تا عادت کنم ولی کم کم زخم خوب شد به جای قرمزی گوشت الان سفید شده

کرم شقاق سینه بخر بزن ، وقتی سینه تو میزاری دهن بچه باید تا هاله سینه ات بره دهنش وقتی فقط نوک سینه رو میک بزنه زخم میشه

پماد ان ان بزن
ولی یکم بگذره خودش خوب میشه فقط هواست باشه کل نوک سینه ات وبا یه قسمتی از هاله سینه ات تو دهن نینی باشه موقع شیردهی که زخم نشی زیاد دردسر بشه

یکم از شیر خودت همیشه بزن به‌نوک سینه ات خوب میشه

فقط بهش شیر بده

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد