۸ پاسخ

از شیر خودت بزن بهش گلم میگن خوب می‌کنه و نرم میکنه

پماد شقاق سینه هیدرودرم بخر

کرم شقاق سینه هیدرودرم رو حتما بگیرید روغن زرد حیوانی هم بزنید گاها در معرض هوای آزاد قرار بدین رابط سینه رو هم امتحان کنید

روغن حیوانی زرد
دوبار زدم خوب شد

شیر خودتو مرتب بمال بهش

پماد شقاق سینه هیدرودرم من گرفتم، البته من دیگ از درد میگذشت بعضی وقتا خون میاد بس نمیتونه درست مک بزنه

عزیزم وقتی شیر خورد یکم سینه ات رو فشار بده از شیر خودت بمال به نوک سینه ات

پماد مخصوص بگیر از داروخونه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد