مامانا نوک سینم زخم شده چیکار کنم خوب بشه

۱۱ پاسخ

شیر خودتو قشنگ بمال ب نوک سینه و دورش میشه

درست شیر بده زخمش خوب میشه یکم دردو تحمل کن فقط نوکشو نذار دهنش اون هاله هم باید تو دهنش باشه تا زخم نشی کرم شقاق سینه هم بگیر

هیچی نزن فقط از خودت بزن رو نوک سینت.
این زخمم بخاطر اینه نی نی نوک سینه رو میگیره.
برو بهداشت مشاور شیردهی بهت یاد میدن چطور شیربدی که نی نی سینه رو کامل بگیره و زخمت هم خوب میشه.
من همین کارو کردم الان بچم کامل دو سوم قسمت قهوه ای سینه رو میگیره هم هوا نمیره تو شکمش هم سینم دیگه زخم نشد

کرم ژنوبایوتیک بزن هربار شیر میدی
خوردنی هم هست برای بچه ضرر نداره

پماد هیدرودرم بزن..از داروخانه بخر

کرم شقاق سینه هیدرودرم بزن و اینکه از خود شیرت بمال ب نوک سینت

تو تاپیکام عکس پماد گذاشتم من اونو زدم زود خوب شد

پماد ضدترک هیددروم از داروخانه بگیر بزن ۳ _۴بار بزنی و درست شیر بدی سریع خوب میشی..

همون شيرتو بمال سر سينه هات زود خوب ميشن قبل و بعد از هربار شيردهي يا حتي بدون شيردهي هم بمال من هي شيرمو ماليدم زود خوب شد

منم همینجور بودم فقط کرم شقاق هیدرودرم مالیدم پلاستیک فریزر گذاشتم روش ۱.۲روز بعد خوب شد

پماد شقاق سینه از دارو خونه بگیر بزن

سوال های مرتبط