۷ پاسخ

کرم شقاق باید بزنی

کرم شقاق همینو بس

من پماد ماتیلدا میزنم حتی میگن برای بچه ضرر نداره اگه بخوره اما من چون دوماه میزنم فکر کنم برای شیر دهی اوکی باشم اما سر دخترم منم سینه هام زخم شد که دکتر پماد مارک ماتیلدا رو برام نوشت

فقط ویتامین ادی. و بعد که زدی با جوش شرین رقیق شده بشورید اوکیه

هیدرودرم اصلا تاثیر نداره برای الان ۵۰ روز زخمه بغیر هیدرودرم ، ژنو بیوتیک هم استفاده کردم خوب نشد چند روز اگزاسین میزنم داره خوب میشه

کرم شقاق سینه هیدرو درم خیلی خوبه بعد شیر دادن بزن یا قبل خواب بذار بمونه
قبل شیردادن با دستمال خیس نم دار
تمیز کن ،رو خودش نوشته بدون عطر و اسانس ولی یخورده بو داره برا همین من روزای اول مرتب با پماد Aچشمی سر سینمو چرب میکردم خیلی خوب بود و راحت با آب تمیز میشد نه بود داره نه اسانس و نه چیزی که آدم نگران باشه

کرم شقاق بزن موقع شیردهی بشور سینه ات رو

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد