کیا جدیدن طبیعی زایمان کردن بریم تجربشونو بخونیم حوصلم سر رفته 🫠

۵ پاسخ

تاپیک منو بخون
دوتا زایمان طبیعی داشتم
اپیدورال و سنتی

من که تجربه ی خوبی دارم از زایمانم

من چند سال پیش بدون هیچ امکاناتی طبیعی زایمان کردم خیلیم راضیم بچه دومم رو حتما حتما طبیعی زایمان میکنم البته این دفه با اگاهی کامل و امکانات زیاد طبیعی خیلی حس خوبیهههه خیلی 😍😍😍😍😍😍😍😍

من هستم ولی میخای ک نخون🤧😂🤣

منم مشتاقم تجربه ی دیگرانو بدونم .

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی