تاپیک منو بخون
دوتا زایمان طبیعی داشتم
اپیدورال و سنتی
من که تجربه ی خوبی دارم از زایمانم
من چند سال پیش بدون هیچ امکاناتی طبیعی زایمان کردم خیلیم راضیم بچه دومم رو حتما حتما طبیعی زایمان میکنم البته این دفه با اگاهی کامل و امکانات زیاد طبیعی خیلی حس خوبیهههه خیلی 😍😍😍😍😍😍😍😍
من هستم ولی میخای ک نخون🤧😂🤣
منم مشتاقم تجربه ی دیگرانو بدونم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.