۸ پاسخ

عزیزم من چی بگم که از ۵ماهگی غلت میزنه ولی هنوز نه سینه خیزمیره نه چهاردست و
پانه
ازجایی میگیره بلن شه🙄

پسر من هنو تو۷ماهگی زده

بقیه کارهاشون می‌کنه مثل نشستن چهاردستو پا

میزنه عزیزم نگران نباش هربچه ای یجوره باهاش تمرین کن
من خیلی با پسرم تمرین کردم تا تونست غلت بزنه اما الان همشم باید حواسم باشه چیزی نزارم دور و برش که برمیداره

بعضی بچه ها تنبل هستن ناراحت نباش

دکتر اطفال برذی

میزنه چه عجله‌ای داری

خو میزنه حالا عجله نکن😄

سوال های مرتبط