۱۰ پاسخ

آره دستگاهم نرفت

ببین من شنیدم به شرایط بچه ربط داره چون یکی رو دیدم 34هفته به دنیا آورد دستگاه نرفت رفیق خودم 38 هفته به دنیا آورد رفت دستگاه

من خواهرم ۳۶ زایمان کرد نرف دستگاه
ولی دخترم بخاطر زردی که بستری بود کلی نوزاد میدیدم ۳۶و چند روز تو دستگاه بودن همه چی بستگی به بچه داره اصلا به هفته و اینا نیست.

من ۳۵هفته زایمان کردم بچمم دستگاه نرفت

آره پسره اوله من ۳۶هفته وپنج روز با وزن۳۱۰۰دنیااومد،چندروزمونددستگاه آوردیم خونه

من ۳۶ هفته ۶ روز زایمان کردم دستگاه نرفت عزیزم
نگران نباش

من سزارین بودم ۳۶ هفته و ۴ روز زایمان کردم دستگاه نرفت
قبلش دکتر بتامتازون زده بود

من
خداروشکر اکی بود دستگا نرف
۲۴۰۰

پسر من ۳۶ هفته و ۳ روز دنیا اومد نه دستگاه نرفت

من 36هفته زایمان کردم دستگاه نرفت

سوال های مرتبط